[tabs][tabtitles][tabtitle class=”active” id=”1″]Εισαγωγή[/tabtitle][tabtitle id=”2″]Μαθήματα[/tabtitle][tabtitle id=”3″]Προϋποθέσεις Εισαγωγής[/tabtitle][tabtitle id=”4″]Στοιχεία επικοινωνίας[/tabtitle][/tabtitles][tabcontents][tabcontent class=”active” id=”1″]
To MSc Marketing Management προσφέρει ένα εύρος γνώσης σε όλες τις περιοχές του marketing καθώς και την ευκαιρία στους φοιτητές να εξειδικευτούν σε τομέα της επιλογής τους μέσω της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας (independent study). Το σύνολο του προγράμματος έχει σχεδιαστεί με τη συνεργασία επιχειρήσεων της αγοράς, με στόχο να ενισχύσει τις διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες των συμμετεχόντων και να τους προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από τα στελέχη τους.
Είναι ένα από τα λίγα προγράμματα στη Μ. Βρετανία που είναι πιστοποιημένα από το Chartered Institute of Marketing (CIM) για την απόκτηση Dual Award. Αυτό σημαίνει ότι οι φοιτητές, παράλληλα με το πρόγραμμα MSc μπορούν να αποκτήσουν το CIM Professional Diploma in Marketing, λαμβάνοντας ένα ισχυρό επαγγελματικό πιστοποιητικό με διεθνή εμβέλεια. Επιπρόσθετα, με την απαραίτητη εργασιακή εμπειρία θα μπορούν να εγγραφούν στο Chartered Institute of Marketing, με την ιδιότητα του συνεργάτη (associate) ή του μέλους (member) και να χρησιμοποιούν τους διακριτικούς τίτλους ACIM ή MCIM.
Δομή & Περιεχόμενο
Στη διάρκεια του προγράμματος τονίζεται η σημασία της παγκοσμιοποίησης στην συμπεριφορά του καταναλωτή, οι επικοινωνίες στο marketing, το branding και η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Η δομή του προγράμματος είναι τέτοια, ώστε οι φοιτητές να κατανοούν τι ακριβώς είναι το marketing και πώς αυτό εφαρμόζεται στον πραγματικό κόσμο και να μην μαθαίνουν απλώς θεωρίες. Το περιεχόμενό του προγράμματος είναι πρακτικό και εφαρμοσμένο σε πραγματικές επιχειρήσεις, μέσω case studies, εκπαιδευτικών επισκέψεων, διαλέξεων από επισκέπτες εισηγητές, mini projects και εργασιών.
Το πρώτο στάδιο του προγράμματος (PG Certificate) εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Marketing. Στο επίπεδο του PG Diploma επικεντρώνονται σε έννοιες δημιουργίας και διαχείρισης επωνυμίας και εφαρμογής στρατηγικών πλάνων marketing, έννοιες οι οποίες αναλύονται από τη στρατηγική τους σκοπιά εντός τους διεθνούς επιχειρησιακού περιβάλλοντος. Στο επίπεδο του Master, οι φοιτητές ‘χτίζουν’ πάνω σε ότι έχουν διδαχθεί στα προηγούμενα στάδια και εστιάζουν σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα marketing ή κλάδο του ενδιαφέροντός τους, μέσω της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας.
[/tabcontent][tabcontent id=”2″]
Year 1
Implementing Integrated Marketing Communications
– Integrated marketing communications mix
– International/ intercultural marketing
– Digital marketing
Markets, Customers and Marketing
– Market economics, costing & pricing
– Marketing management
– Corporate Social Responsibility (CSR)
Creating and Managing Brand Equity
– Strategic branding in the international context
– Innovation and technology in brand management
– Customer value sustainability
Delivering Customer Focused Services
– New Service Development (NSD)
– Managing, sustaining and extending successful service portfolios
Year 2
Customer Behaviour and Decision Making
– Consumer behaviour in B2C markets
– Customer behaviour in B2B markets
– Decision making models
Using Marketing Metrics and Research
– Quantitative marketing research
– Qualitative marketing research
– Marketing metrics, benchmarking and balanced scorecard
[/tabcontent][tabcontent id=”3″]
Τα δικαιολογητικά εγγραφής στο πρόγραμμα είναι:
- Συμπληρωμένη Αίτηση Εγγραφής
- Επικυρωμένο αντίγραφο τελευταίου τίτλου σπουδών
- Δύο (2) Συστατικές Επιστολές
- Βεβαίωση Εργασιακής Εμπειρίας
- Τέσσερις (4) Φωτογραφίες
- Βιογραφικό Σημείωμα (στα αγγλικά)
- Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
- Επικυρωμένο αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
[/tabcontent][tabcontent id=”4″]
Για περισσότερες πληροφορίες:
Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 88 99 600 ή στείλτε mail στο info@medcollege.edu.gr.
Περισσότερα στο http://www.medcollege.edu.gr
[/tabcontent][/tabcontents][/tabs]