web analytics
ΕducationGR |
Δειτε επισης:

Σεμινάριο για την παραγωγή και πιστοποίηση βιολογικών στην Αθήνα

Σεμινάριο για την παραγωγή, πιστοποίηση και το λανσάρισμα βιολογικών προϊόντων διοργανώνει η ABPM την Τετάρτη 3 Ιουλίου (9:30-17:00), στο ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis, Αθήνα.

Η ABPM αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία της σε έργα οργάνωσης επιχειρήσεων υλοποιεί σεμινάρια με κύριο χαρακτηριστικό τον πρακτικό προσανατολισμό. Οι εισηγητές διαθέτουν σημαντική εμπειρία εφαρμογής των θεμάτων που παρουσιάζουν και άρτια θεωρητική κατάρτιση.

Η ενασχόληση με τη βιολογική γεωργία θα πρέπει να γίνεται αφού προηγουμένως έχει μελετηθεί το είδος της καλλιέργειας, η προστιθέμενη αξία που δίνει ο χαρακτηρισμός της ως βιολογικής, η επιλογή των προϊόντων, η διείσδυση στα κανάλια διανομής, καθώς και η χρηματοοικονομική και τεχνική μελέτη (μικρό Επιχειρησιακό Σχέδιο) για να υπολογιστεί η κερδοφορία και το απαιτούμενο κεφάλαιο.

Στο σεμινάριο αυτό θα παρουσιαστούν οι βασικές καλλιεργητικές πρακτικές για τη βιολογική παραγωγή των σημαντικότερων καλλιεργειών και την πιστοποίηση τους, οι Κανονισμοί και η Νομοθεσία που τη διέπουν, ενώ οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν βήμα-βήμα την οργάνωση της αγροτικής τους εκμετάλλευσης και κυρίως τον αποδοτικό σύγχρονο τρόπο προώθησης των πωλήσεων (διαδίκτυο, εξαγωγές, συνδυασμός με οικοτουρισμό και αγροτουρισμό) στην ελληνική και στην παγκόσμια αγορά.

Ενότητες Σεμιναρίου:

A. Καλλιέργεια – Τυποποίηση – Πιστοποίηση

•    Απαιτήσεις για πιστοποίηση καλλιεργειών ως βιολογικών (Καν. 837/2007 & 889/2008)
•    Διαδικασία και έλεγχος βιολογικών καλλιεργειών – Πιστοποιήσεις
•    Βελτίωση απόδοσης βιολογικών καλλιεργειών
•    Η συσκευασία και η τυποποίηση
•    Πιστοποίηση κατά ISO 9001 – ISO 22000
•    Πιστοποίηση προϊόντων ως βιολογικών
•    Επιδοτήσεις για καλλιέργεια Βιολογικών Προϊόντων

Β. Έρευνα αγοράς – Επιλογή Προϊόντων
•    Πηγές πληροφοριών
•    Οι τάσεις στην Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια αγορά
•    Οι τάσεις στην Ελληνική αγορά
•    Προϊόντα μεγάλης προοπτικής
•    Η ανάλυση του ανταγωνισμού – Στοιχεία του κλάδου

Γ. Πωλήσεις – Marketing
•    Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Καταστήματος
•    Το άνοιγμα νέων καταστημάτων
•    Πώληση μέσω Ίντερνετ
•    Επιλογή του Καναλιού Διανομής (S/M, Βιολογικά καταστήματα, Χονδρεμπόριο, Φαρμακεία κλπ.)
•    Επιλογή και Ανάπτυξη εξαγωγικών αγορών
•    Διαμόρφωση αποτελεσματικού Μείγματος Marketing
•    Συνδυασμός βιολογικής γεωργίας και αγροτουρισμού
•    Βέλτιστες πρακτικές προσέγγισης και διαπραγμάτευσης για την είσοδο στα κανάλια διανομής

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Αγρότες, (επαγγελματίες ή ερασιτέχνες), Γεωτεχνικούς (ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες, άνεργους), μέλη αγροτικών συνεταιρισμών και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να δημιουργήσει και να προωθήσει τη δική του αγροτική εκμετάλλευση ή να επενδύσει στη βιολογική γεωργία.

Περισσότερες πληροφορίες και Δήλωση Συμμετοχής στα τηλ. 210 6215220 και στο www.abpm.gr.

Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Μιχαλοπούλου Ευγενία

Πηγή: agronews.gr

Share!