Η παγκόσμια αγορά προϊόντων είναι ένα φλέγον ζήτημα για όσους έχουν ή ενδιαφέρονται να ανοίξουν επιχειρήσεις στο εξωτερικό.
Όποια αγορά και αν επιλέξει ο κάθε επιχειρηματίας για τα προϊόντα του, πρέπει να προσαρμοστεί αποτελεσματικά στο προϊόν που προσφέρει στις συνθήκες της εκεί αγοράς.
Οι τοπικές ανάγκες, ο εκεί ανταγωνισμός, οι οικονομικές δυνατότητες οι συνήθειες και οι προτεραιότητες των πιθανών πελατών καθώς και τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής είναι λίγοι μόνο από τους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη πριν παρθεί η απόφαση για το μείγμα marketing με το οποίο ο κάθε επιχειρηματίας θα προσπαθήσει να κερδίσει το ευχόμενο μερίδιο της αγοράς.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων & μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ανοίγονται στο εξωτερικό και θέλουν να πετύχουν.
Αναλυτική Θεματολογία:
A. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΞΑΓΩΓΩΝ
• Εξαγωγική Στοχοθέτηση.
• Σχεδιασμός του Εξαγωγικού Μείγματος Marketing.
• Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης των αγορών.
• Μήτρα Ανάπτυξης Προϊόντος – Αγοράς
• Μέθοδοι Εισόδου στην τοπική αγορά. Κριτήρια επιλογής.
Β. ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
• Επιθυμητά επίπεδα κάλυψης της τοπικής αγοράς – στόχου;
• Ποιο κανάλι διανομής ταιριάζει στα προϊόντα & τις δυνατότητές μου
• Αξιολόγηση Έκτασης και Ποιότητας της Διανομής
• Να εξάγω Απευθείας στον πελάτη ή να στηριχθώ σε Ενδιάμεσους;
• Αντιπρόσωποι και Διανομείς – Τι προσφέρουν και τι ζητούν.
• Κριτήρια επιλογής, Αξιολόγηση Συνεργασιών
• Το περιβάλλον της Οργανωμένης Λιανικής στο Διεθνή Χώρο
Γ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
• Το Προϊόν ορίζει την Αγορά & τους Ανταγωνιστές.
• Γιατί οι περισσότερες προσπάθειες για εξαγωγή αποτυγχάνουν
• Είναι το προϊόν μου κατάλληλο για εξαγωγή;
• Τυποποίηση ή Προσαρμογή; Stress-Test ανταγωνιστικότητας.
• Η σημασία της Συσκευασίας στο Διεθνή Χώρο
• Ανάγκες για Προσαρμογή και «Επικοινωνία».
• Διαχείριση Επωνυμίας & Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης
• Στοχεύοντας σε μερίδια «καρδιάς».
Δ. ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
• Η Λογική και το Πλαίσιο της Εξαγωγικής Τιμολόγησης
• Παράγοντες που επηρεάζουν τον καθορισμό των Τιμών
• Στόχοι και συγκεκριμένες Στρατηγικές Τιμολόγησης.
• Προσδιορισμός Στρατηγικών ανάλογα τις συνθήκες.
• Κύριες Μέθοδοι Τιμολόγησης & επιδράσεις στις τιμές εξαγωγής.
• Ενσωμάτωση των εμπορικών Όρων Incoterms 2010.
• Δόμηση “Door-to-Door” Τιμών – Price Structure.
Ε. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
• Προσδιορίζοντας τους Στόχους «Επικοινωνίας» στην ξένη αγορά
• Τα Συστατικά Στοιχεία του Διεθνούς Μείγματος Προώθησης
• Τι Μήνυμα θα στείλετε στο «Κοινό – Στόχο» σας;
• Θα είναι Πρωτότυπο ή Προσαρμοσμένο στις τοπικές συνθήκες.
• Παρελήφθη & Έδρασε τελικά, όπως αναμένατε ή όχι;
• Τι είδους προωθητικές Δράσεις θα προσφέρετε σε Ενδιάμεσους;
• Πώς θα διαχειριστείτε τo Brand Name σας στο εξωτερικό;
• Πόσο αποτελεσματική είναι η εξαγωγική Ιστοσελίδα σας;
Εισηγητής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ
Οικονομολόγος, πτυχιούχος Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy.
Διαθέτει 15ετή προϋπηρεσία στους τομείς των πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξαγωγών σε διεθνείς Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις.
Έχει αναλάβει, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε περιβάλλοντα FMCG, B2B, EPC.
Διάκεια: 6 ΩΡΕΣ
Ημερομηνίες και Χώροι Διεξαγωγής:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 8 Νοεμβρίου 2013, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.
ΑΘΗΝΑ 11 Νοεμβρίου 2013, 15.00-21.00, Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή) Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, δωρεάν αντίτυπο του Οδικού Χάρτη Εξαγωγών, καφέ, χυμούς και snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Πηγή: ecotimes.gr