web analytics

ΕducationGR |

Σεμινάρια, σπουδές, υποτροφίες κ.α.

Εκδήλωση με θέμα: “Greece – China/ Empowering Creative Economy”

Το DESIGNLOBBY και το HELLENIC CHINESE CENTRE FOR ENTREPRENEURSHIP διοργανώνουν την εκδήλωση Greece – China/ Empowering Creative Economy την Τρίτη 25 Ιουνίου στις 19:00 στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη.

altΟ Mr Xie Ying Qun, General Manager της μεγαλύτερης του είδους της έκθεσης της Κίνας Canton Fair Product Design and Trade Promotion Center, και General Manager της China Foreign Trade Guangzhou Development Corporation, είναι ο επίσημος προσκεκλημένος της εκδήλωσης GREECE – CHINA / Empowering Greative Economy και θα μιλήσει THE ROLE OF THE PDC IN THE CREATIVE ECONOMY OF CHINA παρουσιάζοντας την πλατφόρμα διασύνδεσης Ευρωπαίων σχεδιαστών με Κινεζικές εταιρίες.

Στόχος είναι να εξετασθεί το πώς σχεδιάζουμε το μέλλον των σύγχρονων επιχειρήσεων και διασφαλίζουμε τη σταθερή αναπτυξιακή τους πορεία προστατεύοντας και αναδεικνύοντας μέσα από το σύγχρονο και αποτελεσματικό design τη διεθνή ταυτότητά τους, το branding τους.

Η κυρία Aφροδίτη Μπλέτα, Πρόεδρος του Ελληνοκινεζικού Κέντρου Επιχειρηματικότητας, θα μιλήσει για «την ιδιαίτερη ανάγκη προστασίας του branding στις αγορές της Ασίας και ειδικά της Κίνας». Θα σταθεί ιδιαίτερα στις ιδιαιτερότητες αυτής της αγοράς και στα μέτρα προστασίας των Ελληνικών Επιχειρήσεων που θέλουν να δραστηριοποιηθούν ή να εξάγουν στην Κίνα.

Η κυρία Αιμιλία Κάντα, Διευθύνoυσα Σύμβουλος του DESIGN LOBBY GREECE, καθώς και Member & Design Ambassador του DESIGN LOBBY ASIA θα παρουσιάσει την πλατφόρμα πρόταση προς τους επιχειρηματίες που επιλέγουν την εξωστρέφεια των DESIGN LOBBY GREECE & DESIGN LOBBY ASIA.

Από τον επιχειρηματικό κόσμο θα μιλήσουν για τη συνεργασία τους και το την σημασία που έπαιξε ο καλός σχεδιασμός στην επιτυχία της εταιρίας οι κύριοι Γιάννης Κουρούδης, δημιουργικός διευθυντής και ιδρυτής της K2design και οΓιώργος Κορρές CEO της εταιρίας KORRES.

Ο Creative Director and Founding Partner της 2yolk Design κύριος Γιώργος Καραγιάννης θα μιλήσει για την κρυφή και ήπια δύναμη της αναγνωρίσιμης ταυτότητας των προϊόντων, το λεγόμενο « Soft Power of Brands», ενώ η Δρ. Ρόνυ Γανιάρη, σύμβουλος δημοσίων σχέσεων Ομίλου Aldemar η οποία θα μιλήσει για την διαδρομή της πρωτοβουλίας του Ομίλου “SYMPOSSIO Greek gourmet touring”. Μία συνεργατική πλατφόρμα η οποία, με όχημα τον ελληνικό γαστρονομικό πολιτισμό, συνδέει την ελληνική κουζίνα, τα προϊόντα και τον τουρισμό στην προοπτική της σύνθεσης ενός ισχυρού εξαγώγιμου προϊόντος της ελληνικής οικονομίας.

Η εκδήλωση είναι υπό την αιγίδα των:

Θα ακολουθήσει συζήτηση, με παράλληλη γευσιγνωσία επιλεγμένων Ελληνικών Προϊόντων, στο cocktail που θα ακολουθήσει.

 

Πηγή: epixeiro.gr

 

Show More