web analytics
ΕducationGR |
Δειτε επισης:

Επένδυση 60.000 ευρώ στην ελληνική startup Locish

Η Locish, μια ελληνική startup που αναπτύσσει μια ταξιδιωτική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα ανακοίνωσε στο blog της την λήψη χρηματοδότησης ύψους 60.000 ευρώ από το Openfund.

Σύμφωνα με τους ιδρυτές της Αλέξη Χριστοδούλου και Γρηγόρη Ζωντανό, το συγκεκριμένο ποσό θα διατεθεί για το  επίσημο λανσάρισμα και την  ανάπτυξη  του προϊόντος τους επόμενους έξι μήνες, με πρώτο σταθμό την Αθήνα  και στην συνέχεια μια μεγάλη πόλη – διεθνή  τουριστικό προορισμό.

Τι είναι το Locish

To Locish αποτελεί μια εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα που φιλοδοξεί να λύσει τα χέρια του ταξιδιώτη/ επισκέπτη όσον αφορά στην επιλογή των κατάλληλων για τις προσωπικές του προτιμήσεις, σημείων ενδιαφέροντος (ψυχαγωγίας, εστίασης κοκ).

Κι επειδή  η  τεχνολογία έχει…(πολλές) λύσεις, αυτό καθίσταται δυνατό,μέσω ενός έξυπνου κινητού τηλεφώνου ως εξής:

Σε πρώτη φάση, κάτοικοι μιας πόλης (στην παρούσα φάση της Αθήνας) έχουν την δυνατότητα να  μπουν στο www.locish.com και να δημιουργήσουν το προφίλ τους. Στη συνέχεια, έχοντας αποκτήσει τον τίτλο του  “Local Angel”, καταχωρούν με λεπτομέρεια τα μέρη (εστιατόρια, μπαρ, αξιοθέατα) της Αθήνας που αυτοί θα πρότειναν σε έναν ταξιδιώτη. Από την άλλη πλευρά, ο ταξιδιώτης στην Αθήνα, μέσω του κινητού του, ζητάει μία πρόταση για ένα εστιατόριο, μπαρ ή οτιδήποτε άλλο, δηλώνοντας ένα μικροποσό που προτίθεται να πληρώσει σε όποιον του δώσει μία καλή πρόταση. Οι Local Angels που “ταιριάζουν” με τον ταξιδιώτη, ειδοποιούνται, και υποβάλλουν τις προτάσεις τους. Με έναν έξυπνο αλγόριθμο, ο ταξιδιώτης πλέον καλείται να δεχτεί ένα από τα καλύτερα μέρη που του προτείνονται. Με την αποδοχή της πρότασης, ο κάτοικος της πόλης κερδίζει το ποσό, και ο ταξιδιώτης έχει στο κινητό του αναλυτικές λεπτομέρειες (διεύθυνση, χάρτη, τηλέφωνα) για το μέρος που ζήτησε.

Σημειώνεται ότι ο πρώτος Local Angel γράφτηκε στην εφαρμογή στις 15 Νοεμβρίου 2012 και σε διάστημα δύο μηνών είχαν γραφθεί 1000 “locals”. Σήμερα, η εφαρμογή συγκεντρώνει πάνω από 500 ενεργούς local angels καταχωρώντας πάνω από 1800 μέρη στην Αθήνα, όταν παγκόσμιας εμβέλειας εδραιωμένες εφαρμογές όπως το TripAdvisor περιλαμβάνουν μόνο 846.

Επί της ουσίας μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής επιδιώκεται να δοθεί λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας ταξιδιώτης/επισκέπτης όταν καλείται να επιλέξει ένα μέρος της αρεσκείας του για φαγητό ή ψυχαγωγία αλλά καταφεύγει σε παραδοσιακές αλλά    ενίοτε αναποτελεσματικές μεθόδους, όπως έντυπους ταξιδιωτικούς οδηγούς ή κουραστικές λίστες στο internet. Μέσω της χρήσης των έξυπνων κινητών τηλεφώνων με ικανότητες γεωγραφικού προσδιορισμού και επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο ο κάτοικος της πόλης έχει την δυνατότητα να κερδίσει χρήματα και να βοηθήσει άμεσα τον επισκέπτη της πόλης του,να βρει αυτό που ψάχνει σύμφωνα με τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και την διάθεσή του.

Της Ελένης Νάτση

Πηγή: startup.gr

Share!